Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR KAT 081/113460630000 Z RANGE ROVER L322---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR KAT 081/113460630000 Z RANGE ROVER L322

Katalizator o numerze KAT 081/113460630000 cechuje niesymetryczny kształt. Charakterystycznym dla tego katalizatora są dwa wyloty, które są położone pod różnymi kątami nachylenia w stosunku do całości obudowy. Wyrazistym elementem jest również linia spajająca katalizator na środku obudowy.
Najczęściej ten katalizator można spotkać w samochodach marki Range Rover, a dokładnie w modelu 3 generacji o nazwie L322 w wersji Sport, z silnikiem diesla o pojemności 2,9 TD z roku 2007. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ceną za ten katalizator, a także z artykułem na temat tego modelu pojazdu.
Katalizator KAT 081/113460630000 z Range Rovera
Range Rover(L322) zwykle nazywany pospolicie jako Range Rover to trzecia generacja modelu, który został zaprojektowany oraz opatentowany początkowo przez Rover Group. Pierwsza wersja pojazdu została wyprodukowana w latach 70 wówczas pod skrzydłami brytyjskiego producenta.
Model L322 został wprowadzony na rynek w 2001 roku.. Przejęcie Land Rovera przez BMW miało miejsce w 1994 roku, wtedy też na krótko przed przejęciem nowe kierownictwo stwierdziło, że ten model nie ma przyszłości dlatego podjęło decyzję o stworzeniu całkiem nowego Range Rovera o tytułowej nazwie kodowej L322.
Range Rover L323
Początkowa produkcja odbywała się przy wspólnym udziale Rover Group i BMW w siedzibie BMW w Monachium, po czym przeniósł się do fabryki Solihull, gdzie tuż przed przeprowadzką BMW sprzedało na rzecz Forda L322 jednak zastrzegając sobie prawo do  kontynuacji i zaangażowania w projekt, aż do momentu wejścia samochodu do produkcji seryjnej.
Range Rover
Wyposażenie pojazdu różniło się od poprzedników przede wszystkim ze względu na fakt, że całkowicie została usunięta manualna skrzynia biegów na rzecz automatu. Pierwsza od 2001-2005 jest pięciobiegowa, sześciobiegowa została zastosowana w kolejnych latach, aż do 2010 roku.
Układ elektroniczny został zastąpiony i zapożyczony od BMW serii E39 5, w którego skład wchodzą takie systemy rozrywki jak radio, nawigacja, telewizja, komputerowy system autobusowy czy tez telekomunikacyjny.
W 2005 roku doszło do liftingu w wyniku którego elektronika została oparta na systemach Forda jak i  Jaguara. Wnętrze pojazdu obejmowało również obicia foteli tapicerką skórzaną, trójsferową klimatyzację z wewnętrznym filtrem powietrza, a także kierownicę z funkcją odchylenia, dwunastokierunkowymi fotelami, elektrycznie sterowanymi siedzeniami pasażera, wysokiej jakości system dźwiękowy z sześciopłytową zmieniarką oraz kamerę wsteczną.
Konstrukcja pojazdu oparta jest na niezależnym zawieszeniu pneumatycznym z napędem na cztery koła. Dzięki takiemu zastosowaniu Range Rover jak Ford Expedition stały się SUVami w pełni sportowymi z praktyczną użytkownością.
W 2005 roku podczas Pólnocnoamerykańskiego Międzynarodowego Salonu Samochodowego zaprezentowano główną przemianę modelu L322 na którą składały się nowe silniki, zaawansowany system zarządzania silnikiem i kontrola przepustnicy.
Range Rover
Spore modyfikacje nastąpiły również w roku 2007, gdzie jednym z istotnych było przeniesienie włącznika zapłonu z dolnej części konsoli środkowej do deski rozdzielczej, tuż obok kierownicy. Hamulec ręczny zastąpiono elektronicznym.
Pomimo zawiłej produkcji spowodowanej zmianami producentów Range Rover przez ponad 40 lat przetrwał swój oryginalny i niepowtarzalny styl. Kanciaste kształty, duża maska, czarne słupki szyb, a także płaski dach to cechy, które wyróżniają ten brytyjski model. Pomimo pierwszego założenia pojazd stał się typowym samochodem terenowym z wyrazem stylu, elegancji, komfortu i prestiżu.
Najtańsze egzemplarze modelu L322 kosztują w granicach 40 000 – 300 000 zł. Za taką cenę można kupić wysoki komfort jazdy, bogate wyposażenie, a także mocne silniki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo