Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR O NUMERZE 1J0178HACT/ES Z VOLKSWAGENA NEW BEETLE---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR O NUMERZE 1J0178HACT/ES Z VOLKSWAGENA NEW BEETLE

Katalizator o numerze 1J0178HACT/ES z Volkswagena New Beetle
Katalizator o numerze 1J0178HACT/ES pochodzi z pojazdów marki Volkswagen, Audi i Skoda. Charakterystycznym dla wyglądu tego katalizatora jest jego podłużny kształt z dwoma ułożonymi naprzeciw siebie wylotami. Dodatkowym atrybutem jest dziurkowana nakładka na obudowę, która sprawia, że katalizator jest bardziej wyrazisty. Długość tego katalizatora wynosi ponad 45 cm, a szerokość na ok. 17 cm. Waga wkładu wynosi 2,09 kg. Jednym z modeli samochodowych w których można spotkać jest potocznie zwany „Garbus”, mowa o Volkswagen New Beetle z 1999 roku z silnikiem 2.0. Dokładną wycenę za ten katalizator można otrzymać kontaktując się z wybranym przez siebie partnerem naszej sieci.
Vokswagen New Beetle, źródło: internet
Historia pojazdu swój początek ma w latach 30 XX wieku, kiedy to Garbus został zamówiony przez Adolfa Hitlera jako „pojazd ludowy” – z języka niemieckiego „ volks wagen”. Zaprojektowany pojazd przez Ferdynanda Porshe był niedrogi, praktyczny i niezawodny. Od samego początku jego wygląd przykuwał uwagę za sprawą wyrazistych i niepowtarzalnych kształtów. Jego zgarbiona forma miała za zadnie być po prostu bardziej wytrzymała niż pojazd płaski. Kształt pojazdu zaprojektował Austriaka Erwin Komenda. Wiele elementów było zapożyczonych od modelu Porshe typ 12, a także kilku modeli z Czechosłowacji o nazwie Tatra.  Nadwozie mocowane było na osiemnastu śrubach do podwozia na którym znajdowała się centralny tunel konstrukcyjny. Ten mały dwudrzwiowy pojazd był w stanie pomieścić cztery osoby, a także przechowywać bagaże w przedniej masce i za tylnym siedzeniem. Produkcja cywilna pojazdu została wstrzymana z powodu wybuchu II Wojny Światowej. Niektóre z nich zostały wyprodukowane dla niemieckich oficerów. Pierwszy stworzony przez Volkswagen kabriolet trafił w ręce Adolfa Hitlera.
Volkswagen New Beetle, źródło: internet
Produkcja pojazdu rozpoczęła się w 1946 roku pod kontrolą brytyjską, gdzie pomimo swej powszechnej popularności na wielu kontynentach, producentowi udało się sprzedać dwie sztuki w Ameryce. Te statystyki zaczęły się poprawiać po roku 1949.
Silnik pojazdu był prosty, ekonomiczny i łatwy w naprawie. Silnik ten był chłodzony powietrzem dlatego nie posiadał takich dodatków jak pompy wodne, termostaty, węży, czy też chłodnicy.
źródło: internet
Słabe zainteresowanie pojazdem wynikało z wrogości do narodu niemieckiego po II Wojnie  Światowej, dlatego też niemiecki koncern musiał mocno się wysilić, by dotrzeć do swych klientów. Z pomocą przyszła kampania stworzona przez nowojorską agencję Doyle , Dane i Bernbach. Bez wątpienia ta reklama pomogła Amerykanom otworzyć się na niemiecką propozycję. Zabawna i prosta forma reklamy pomogła stać się najlepiej sprzedającym pojazdem w Stanach Zjednoczonych.
W latach 60 tych pojazd stał się symbolem pojęcia „małe jest piękne”. Wraz z nową erą nadeszło wiele nowych zmian w pojeździe. Tym razem drzwi otwierano za pomocą klamek z przyciskami, nie ciągnąc i szarpiąc. Zwiększyła się wielkość silnika o 1200 cm3. Pompa paliwa została przeniesiona na prawo od dystrybutora, a generator był oddzielony od boku. W 1962 roku pojawił się po raz pierwszy zawór rezerwowy zamiast klasycznego wskaźnika paliwa. Tylne, szklane światła zostały zmieniona na plastikowe.
W 1971 roku Volkwagen do swej oferty wprowadził model premium pod nazwą Super Beetle. Samochód ten posiadał nowe, przednie zawieszenie i większą przestrzeń bagażową.
W  roku 1998  pojawia się pierwsza poważna modernizacja pojazdu z liniami przypominającymi Typ 1 na platformie VW Golfa. Samochód ten był wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 l o mocy 115 KM. Zmiany na stanowisku CEO w firmie VW przejmuje Ferdinand Piech- wnuk Frdinanda Porshe.
W 2003 roku zjeżdża ostatni VW Beetle type 1. W 2018 firma ogłasza, że wypuszcza edycje finałową modelu i planuje zakończyć całkowitą produkcję tego modelu w 2019 roku.
Zapraszamy również do obejrzenia filmiku prezentującego przebieg i rozwój produkcji tego modelu. https://www.youtube.com/watch?v=wnz_o0Tt77U

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo