Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 5801550224 Z IVECO DAILY---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 5801550224 Z IVECO DAILY

Katalizatory z oznaczeniem 5801550224 stosowane są w pojazdach produkowanych przez markę Iveco. Ich wkład waży nieco ponad 5 kg, a długość obudowy jest imponująca i wynosi ponad 75 cm!
Kształt jest wyraźnie podłużny, a pokrywa jest zaokrąglona. Na środku pokrywy znajduje się specjalna blaszka z oznaczeniami. Zewnętrzna obudowa zawiera kilka otworów funkcjonalnych na czujniki.  Ten model katalizatora montowany był w pojazdach ciężarowych modelu Iveco Daily 2.3 i 3.0 D. w latach 2014-2017.
Aktualną cenę można sprawdzić w naszym cenniku katalizatorów.
Katalizator z oznaczeniem 5801550224 
Iveco Daily to lekki samochód dostawczy stworzony przez włoski koncern Iveco. Produkowany jest od 1978 roku do dziś. Do 1983 roku sprzedawany był również jako Fiat Daily.
Wnętrze pojazdu Iveco Daily V generacji, źródło: internet
Z daily korzystają przede wszystkim firmy zajmujące się transportem paczek, mebli i innych towarów wielkogabarytowych.
To, co przyczyniło się do sukcesu modelu, to niezwykle wytrzymałe zawieszenie, które zapewnia dużą maksymalną ładowność; ekonomiczne silniki, które gwarantują oszczędność paliwa; ergonomia korzystania, oraz zaawansowane systemy wspomagające kierowcę (system hamowania awaryjnego, asystent jazdy w korku, asystent pasa ruchu, adaptacyjny tempomat i inne). Obecnie, koncern oferuje rozwiązanie technologiczne MYDAILY, służące do zarządzania flotą. Pozwala na redukcję kosztów eksploatacyjnych.
Pierwszą generację produkowano w  latach 1978 do 1990.  Samochód został zbudowany na solidnej konstrukcji. Silnik został zamontowany z przodu i napędzał tylną oś.
Produkcja drugiej generacji trwała od 1990 aż do 2000 roku . Przeszła gruntowną modernizację. Waga wzrosła do sześciu ton. Jednak ze względu na zwiększoną wagę, Daily nie mieścił się w limicie segmentu pojazdów do 3,5 tony. W tej generacji, do modelu po raz pierwszy dodawano silniki z doładowaniem. Te zmodyfikowane samochody zostały nazwane TurboDaily. Przesuwne drzwi boczne zostały zmodyfikowane, by załadowanie palet było jeszcze prostsze. W największym możliwym wariancie, objętość ładunku wynosiła 17 m³.  W roku 1993 zostały zaprezentowane silniki spełniające normy emisji Euro 1, a od 1996 roku także Euro2 .
Modele drugiej generacji były oznaczane trzema lub czterema cyframi oddzielonymi kropką. Pierwsze dwie cyfry wskazywały maksymalną dopuszczalną masę. Po kropce pojawiła się jedna lub dwie cyfry reprezentujące przybliżoną maksymalną moc wyjściową.
Trzecia generacja była w produkcji w latach 2000-2006. W roku swojej premiery, pojazd zdobył tytuł Dostawczego Samochodu Roku (Van of the Year).  Zakres silników został rozszerzony i przerobiony. Firma Irisbus rozpoczęła produkcję minivanów, bazując na Iveco Daily III generacji.
Iveco Daily z 2014 r., źródło: internet
IV generację budowano od 2006 do 2014 roku . Silniki spełniały normę emisji spalin Euro4 . Projekt pojazdu wykonał Giorgetto Giugiaro . Od 2007 roku dostępna jest wersja 4×4 . W 2011 r. model przeszedł lifting .
Piąta generacja, w której montowano opisywany w artykule katalizator, wprowadzona została na rynek w lipcu 2014 r. i jest produkowana do dziś. Silniki, w które obecnie wyposaża się model, spełniają najwyższe normy emisji spalin.
Pozostałe katalizatory marki iveco, znajdziecie Państwo w naszym katalogu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty