Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR K2AI Z MODELU KIA SEPHIA I KIA SHUMA---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR K2AI Z MODELU KIA SEPHIA I KIA SHUMA

Katalizatory z oznaczeniem K2AI należą do katalogu marki Kia/Hyundai.
Cechuje je niezwykle prosta bryła, w której część wylotowa nie jest wyodrębniona. Pokrywa jest płaska, ośmiokątna, zawiera liczne perforacje ułożone w jednym pasie ciągnącym się przez środek obudowy. Ranty wyraźnie odznaczają się od reszty. Model mierzy 38 cm długości i 17 cm szerokości, co nadaje części prostokątny kształt. Numery są łatwe do odszukania. Zlokalizowane są na środku pokrywy i wybite zostały pośród wspomnianych otworów.
Aktualną wartość możecie poznać rejestrując się w catalogu i kontaktując się z wybranym punktem skupu, który dokona aktywacji konta.
Katalizator K2AI z Kia Sephia
Katalizator montowany był w 2000 r., w układach wydechowych modeli – Kia Sephia, Shuma w wersjach silnikowych 1.5 w benzynie.
Kia Sephia (na niektórych rynkach kojarzona jako Kia Mentor) to kompaktowy samochód produkowany przez południowokoreański koncern Kia Motors pomiędzy 1992 a 2003. Powstały dwie generacje – pierwsza, oferowana w latach 1992-1998 i druga w latach 1998-2003. Jego zamiennikiem jest Kia Cerato.
Kia Sephia 1998 r, źródło: internet
Produkcja rozpoczęła się jesienią 1992 r. w Hwaseong w Korei , a następnie w Europie i USA na początku 1994 r. Bazą projektu była Mazda 323 z serii BG, która weszła na rynek w 1988 roku. Początkowo Sephia była dostępna tylko jako notchback, co ograniczało grupę kupujących.
Wraz z obszernym faceliftingiem latem 1994 r., dodano wariant hatchbacka („Sephia Leo” na niektórych rynkach). Wariant został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Tokio w 1993 r., ale zarząd koncernu zdecydował się wprowadzić go później. Nowy model otrzymał bardziej nowoczesny przód i wnętrze dostosowane do Kia Clarus. Po raz pierwszy dostępne były ABS i przednie poduszki powietrzne pasażera. Przeprojektowano kratki i tylne światła, a egzemplarze na rynek USA zostały wzbogacone o nowy 1.8-litrowy czterocylindrowy DOHC BP stosowany w Mazda Familia (BG). Kia zaprezentowała także koncepcyjną wersję „Kii Sephia Cabrio”.
Dostępne silniki to modele serii B, o pojemności 1.5 litra o mocy 59 kilowatów (79 KM), 1.6 litra 78 kilowatów (105 KM) i jednostka z  Mazdy – 1.8 litra BP 91 kilowatów (122 KM) od 1994.
Kia Sephia, źródło: internet
Sephia okazała się bardzo udanym autem. Sprzedała się w ilości ponad 100 000 w pierwszym pełnym roku na rynku krajowym. Była to pierwsza Kia, która została eksportowała do Stanów Zjednoczonych.
Sephia była dostępna z oznaczeniami wyposażenia: SLX (podstawa, rozpoznawalna przez niemalowane zderzaki), GTX i GLX. Ten ostatni był bardziej nazwą modelu, ponieważ był identyczny z linią GTX, ale obejmował silnik o pojemności 1.8 litra. Wariant SLX zawierał opcję ABS, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, zdalne sterowanie radiowe i ogrzewanie tylne poprowadzone pod przednimi siedzeniami, a także światła wewnętrzne z lampkami do czytania, fotel kierowcy z regulacją wysokości i tylne zagłówki.
Kia Sephia, źródło: internet
Druga generacja zadebiutowała w 1998 roku i była dostępna tylko jako model notchback pod nazwą Sephia. Towarzyszył jej wizualnie niezależny model hatchback, który został wprowadzony w USA pod nazwą Spectra. Jednak w Niemczech oba były od samego początku sprzedawane jako Kia Shuma.
Kia Shuma, źródło: internet
Kia Shuma to samochód produkowany przez Kia Motors od 1998 do 2003 roku. Jest to pięciodrzwiowa wersja Sephii 2, która odniosła sukces w Europie. Shuma zyskała popularność w zachodniej części Europy -we Francji, Belgii, Holandii, Luxemburgu. Powodem, dla którego u nas Shuma jest tak mało znana, jest brak silników diesla.
Podczas gdy poprzednia Sephia miała dwa silniki (jeden 1,5 88 KM i jeden 1,8 119 KM), Shuma oferuje teraz tylko jeden: 1.6-zaworowy, czterocylindrowy 1.6 o mocy 101 KM.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo