Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR K357 Z PEUGEOTA 307---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR K357 Z PEUGEOTA 307

Katalizatory z oznaczeniem K357 należą do katalogu marki Peugeot.
Cechuje je prosty, toporny wręcz kształt. Model posiada dwa symetrycznie ułożone wyloty o różnych średnicach. Część właściwa z wkładem nie odróżnia się pod względem szerokości od części wylotowej i jest pokryta perforowaną blachą.
Całość mierzy 32 cm długości i 12 cm szerokości. Wkład waży 0,9 kg.
Aktualną wartość modelu możecie poznać rejestrując się w catalogu i kontaktując z dowolnym skupem partnerskim, który aktywuje konto i udostępni wycenę.
Katalizator K357 z Peugeota 307
Katalizator z oznaczeniem K357 montowano w układach wydechowych modelu Peugeot 307 w wersji silnikowej 1.6 16V w latach 2005-2009.
Peugeot 307 to mniejszy samochód klasy średniej produkowany w latach 2001-2007 przez francuskiego producenta.
Model zastąpił typ 306, a sam został zastąpiony przez 308. Produkowany jako trzy- lub pięciodrzwiowy hatchback , pięciodrzwiowe kombi, czterodrzwiowy sedan lub dwudrzwiowy kabriolet. Zdobył zaszczytny tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2002. Peugeot 307 2.0HDi 136hp 2005 Hatchback - YouTube
W przypadku 307-ki zastosowano przeprojektowaną platformę Peugeota 306, na której zbudowano również Citroëna Xsarę i Citroëna ZX , jednakże Peugeot 307 jest większy niż jego poprzednik. Model jest zgodny z projektem, który po raz pierwszy pojawił się w przypadku Peugeota 306 i 607 .
W 2005 roku był narażony na dużą konkurencję. Przeszedł więc lifting, a  największe zmiany wpłynęły na przód samochodu – modyfikacja dotyczyła  reflektorów, samochód otrzymał nową maskę oraz zdjęto osłonę chłodnicy między światłami. Modernizacja przyniosła również nowy przedni zderzak. Peugeot zastosował tę technologię po raz pierwszy na 407.
Samochód odniósł duży sukces sprzedażowy.
SW – usportowiona wersja kombi, uznawana jest za konkurenta dla minivanów takich jak Renault Scénic. SW ma standardowo szklany dach i wyposażony jest w siedem miejsc. Podczas gdy 307 Kombi ma tradycyjne tylne siedzenie, SW ma 3 oddzielne fotele, które można podnieść i przesunąć w różne pozycje, a także przenieść do trzeciego rzędu z dwoma dodatkowymi siedzeniami, dzięki czemu samochód staje się siedmioosobowy. Zarówno SW, jak i zwykły 307 Kombi różnią się nieco kształtem od pozostałych 307. Przede wszystkim modele kombinowane są znacznie wyższe niż pół-kombinacje, a zatem są bardziej przestronne dla pasażerów. Z drugiej strony konstrukcja jest taka sama we wszystkich wariantach nadwozia w odniesieniu do reflektorów i podobnych detali. Głównymi konkurentami 307 w Europie, są Renault Megane , Ford Focus i Volkswagen Golf.









Niektóre modele były sprzedawane w Szwecji w wariancie „Bioflex”, który może być zasilany etanolem (E85), benzyną lub dowolną mieszanką różnych rodzajów paliw. Przepisy podatkowe dotyczące samochodów służbowych, tańsze podatki, niska cena paliwa ekologicznego i zwolnienie z podatku zatorowego sprawiły, że ten wariant silnika stał się bardzo popularny.
Sportowa wersja
Peugeot 307 CC WRC zastąpił istniejący 206 WRC w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2004 roku. Samochód wygrał Rajd Finlandii 2004, 2005 oraz Rajd Japonii 2005 . Wszystkie trzy zwycięstwa wygrał Marcus Grönholm. Estoński kierowca rajdowy, Markko Märtin rozbił się z nim na walijskim rajdzie, a jego pilot Michael Park zginął w wypadku. Był to pierwszy śmiertelny wypadek od Rajdowych Mistrzostw Świata w 1993 roku. Drophead Drama Queen - Peugeot 307 CC WRC
Model napędzany był silnikiem o pojemności 1997 cm3 o mocy 221 kW i momencie obrotowym 580 Nm z rozkładem DOHC, doładowanym przez turbosprężarkę Garett. W samochodzie zastosowano opony Michelin. Po raz pierwszy wystartował w rajdzie Monte Carlo w 2004 roku . Rok później samochód został przeprojektowany i zmodernizowany.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo