Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 60G1 Z SUZUKI BALENO---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 60G1 Z SUZUKI BALENO

Katalizator 60G1 możecie znaleźć w katalogu marki Suzuki. Modele te liczą sobie 50 cm długości, natomiast wkład ceramiczny waży 0,95 kg.  To, co charakteryzuje ten numer, to perforowana pokrywa zewnętrzna, podłużny, symetryczny kształt i spłaszczone brzegi, w których znajdziemy 6 śrub mocujących. Model 60G1 montowano w Suzuki Baleno, w wersji silnikowej 1.3 z 1996 roku.
Jego aktualną cenę znajdziecie Państwo na naszej stronie.
Katalizator 60G1 z Suzuki Baleno
Suzuki Baleno, w którym wykorzystano katalizator 60G1, to samochód kompaktowy, produkowany przez japoński koncern Suzuki w latach 1995 -2002, a w Południowej Azji aż do 2007 roku. Auto jest eksportową wersją  Suzuki Cultus Crescent. Pod taką nazwą był sprzedawany do maja 98′ gdy został przemianowany na Suzuki Cultus.  Na rynku amerykańskim kojarzone jako Suzuki Esteem. Nazwę Baleno wykorzystywano w Azji, Australii, Europie, Ameryce Południowej i Puerto Rico. W Indiach znany jako Maruti Baleno. Co ciekawe, na Filipinach sprzedawany był jako Chevrolet Cassia.
Suzuki Baleno, 1996 r., źrodło: internet
Po raz pierwszy zaprezentowano go światu w grudniu 1994 roku, natomiast produkcję rozpoczęto w kolejnym roku. Była to pierwsza próba sił koncernu Suzuki Motor Corporation w segmencie kompaktowym.
Cultus Crescent był początkowo dostępny jako trzydrzwiowy hatchback i czterodrzwiowy sedan z 16-zaworowym silnikiem SOHC z rodziny G, w wersji 1.3 i 1.5 litra. Później w ofercie znalazła się wersja z napędem na 4 koła z silnikiem 1.6 litra. Tym samym jaki użyto w Suzuki Escudo.
W 1996 roku pojawił się także wariant sportowy – GT, w którym zastosowano silnik Mazdy BP o pojemności 1 840 cm3 i mocy 135 KM.
W tym samym czasie, w sprzedaży pojawił się Esteem Wagon – pierwszy model kombi wypuszczony przez markę, również wyposażony w silnik 1.6 z opcjonalnym napędem 4×4.
Jak już wspominaliśmy, auto w 1998 roku zmieniło swą nazwę na samo “Cultus”. Modyfikacji uległa nie tylko nazwa, ale także styling pojazdu. Zmodyfikowano przód, któy otrzymał nowe reflektory, a osłona chłodnicy została zaokrąglona. Poszerzono także ofertę silników. Na niektórych rynkach europejskich 1,8-litrowy silnik został zainstalowany w hatchbacku i sprzedawany jako limitowana wersja Baleno GSR. W Europie pojawiła się także wersja diesel z silnikiem XUD9 o mocy 75 KM, zapożyczonym od marki Peugeot.
Ciekawostka: Żółty samochód Suzuki Esteem (z jednymi czerwonymi drzwiami) został użyty jako samochód Jimmy’ego McGilla w programie telewizyjnym AMC Better Call Saul.
Suzuki Baleno, 1996 r., źródło: Internet
Cultus został zastąpiony na większości rynków nowym Aerio/Liana wypuszczonym w 2001 roku. Cały asortyment został wycofany z rynku dopiero w Europie i Ameryce Północnej w 2002 roku. Samochód pozostał dostępny w wielu krajach rozwijających się, w tym w Indiach i Azji Południowo-Wschodniej, gdzie był sprzedawany do 2007 r. Wówczas wstrzymano produkcję w fabryce Maruti, a linię montażową odstąpiono sedanowi SX4 .
To z czego zostanie zapamiętany model Baleno (Cultus) to przede wszystkim stonowana stylistyka nadwozia, duża przestronność wnętrza, wysoka ergonomia jazdy i funkcjonalny bagażnik. Zaletą jest także niewielkie spalanie – ok. 5-6 l/100 km oraz łatwa zmiana biegów.
To co wielu mogłoby uznać za poważną wadę, to dość niska moc silników. Jednakże pamiętajmy, że auto zaprojektowano jako model miejski, gdzie rzadko rozwija się wysokie prędkości. Na autostradzie czy ekspresówce, musimy się uzbroić w cierpliwość. Minusem jest także słabe wygłuszenie.
Zapraszamy do katalogu marki Suzuki, gdzie znajdziecie Państwo także katalizatory innych modeli i ich ceny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo