Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR FCAG8 Z SUBARU LEGACY---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR FCAG8 Z SUBARU LEGACY

Katalizator o numerze FCAG8 pochodzi z pojazdów marki Subaru. Charakterystycznym dla katalizatora jest jego obły kształt, spłaszczona rama obudowy oraz mało symetryczne wyloty.
Jego długość i szerokość ma po ok. 25 cm, a waga wkładu wynosi nieco ponad 0,5 kg. Katalizator ten można znaleźć w modelach Subaru Legacy z silnikiem benzynowym o pojemności 3.0 i 3.6 podczas produkcji w roku 2006. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić wchodząc na nasz cennik.
Katalizator FCAG8 z Subaru Legacy
Subaru Legacy zwany inaczej Liberty produkowany jest przez Japończyków od 1989 roku. Klasyfikowany w segmencie D klasy średniej pojazd od 2019 roku produkuje już siódmą generację modelu co świadczy o dużym powodzeniu pojazdu na rynku sprzedażowym. Legacy jest następcą modelu Leone.
Subaru Legacy, źródło: Internet
Opisywany model Subaru znajduje się w czołówce pojazdów w swojej klasie. Do największych konkurentów pojazdu należą BMW, Audi, czy też Alfa Romeo. Auto oferowane jest w dwóch wersjach nadwoziowych: Kombi, jako 4 i 5 drzwiowy Sedan oraz terenową wersją Kombi o nazwie Outback, który od 2000 roku został wprowadzony jako własny model Subaru.  Legacy od początku jest oferowane  z napędem na cztery koła.
Maksymalna moc pojazdu na przestrzeni wieloletnich generacji jest mocno zróżnicowana i wahająca się pomiędzy 172-260 km/h.  Od samego początku producent oferował możliwość wyboru pomiędzy manualną oraz automatyczną skrzynią biegu. W latach produkcyjnych 2009-2015 dodatkowo wzbogacono ofertę o bezstopniową skrzynię biegu.
Subaru Legacy, źródło: Internet
Wszystkie silniki, niezależnie od generacji modelu były typu Boxer o czterech lub sześciu cylindrach. Pierwsza wersja pojazdu posiadała silniki o pojemności 1.8 l, 2.0 l, 2.0 TURBO, 2.2, i 2.2 TURBO.
W drugiej generacji zniknęły silniki Turbo oraz 1.8, a na ich miejsce wstawiono silniki 2.0 SOHC, DOHC oraz DOHC Twin Turbo, 2.2 SOHC i 2.5 DOHC.
Trzecia generacja pojazdu została poszerzona o silnik B6 3.0 DOHC, w czwartej pojawia się diesel B4 2.0 Turbo, w piątej dochodzi benzyna B6 3.6, a w szóstej pozostają tylko dwa B4 2.5 oraz B6 3.6.
Subaru na przestrzeni ponad 20 letniej obecności na rynku systematycznie ewoluował. To co od samego początku wyróżnia ten pojazd to bez dwóch zdań zachwycający design oraz mocna konstrukcja, która przyczynia się do dynamicznej, a zarazem spokojnej podróży niezależnie od warunków pogodowych. Istotną ciekawostką dotyczącą bezpieczeństwa okazuje się, że pasy zabezpieczające pojawiły się w modelu dopiero w roku 1994, a poduszki powietrzne były dostępne od 1995 roku. W 1996 roku pojawiły się limitowane wersje, który oferowały takie udogodnienia jak podgrzewane fotele, ulepszony szyberdach wraz z przyciemnianym szklanym dachem. W tej generacji pojawiły się również spojlery oraz aluminiowe felgi. Trzecią generację pojazdu wyróżniał podniesiony dach, przestały istnieć wagony z płaskim dachem, udogodnieniem okazały się również filtry kabinowe, które zostały zainstalowane pod i za drzwiami schowków.  W 2006 roku przeprojektowano i usztywniono podwozie. Ze względu na zmiany norm emisji Euro NCAP z oferty został usunięty silnik twin-turbo. Rok 2008 okazał się przełomowy dla pojazdów ze względu na udogodnienia elektroniczne pojazdu. Po raz pierwszy pojawił się funkcja unikania kolizji zwana „EyeSight” w skład której wchodziły dwie kamery CCD umiejscowione po każdej stronie lusterek wstecznych. W 2010 roku Legacy została nagrodzona za „EyeSight” nagrodą „Best Technology”.
Za wadę pojazdu można uznać wysoką cenę utrzymania, mało bogate wnętrze oraz uproszczona widoczność deski rozdzielczej. Nie mniej jednak nie przeszkodziło to w sprzedaży 3,5 mln egzemplarzy dziedzicznego modelu jaki jest Subaru Legacy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo