KATALIZATOR JE/METAL Z MITSUBISHI PAJERO
Katalizator o numerze JE/METAL znajduje swoje zastosowanie wśród pojazdów marki Mitsubishi. Jednym z modeli w których można odnaleźć ten katalizator jest Mitsubishi Pajero z silnikiem diesla o pojemności 3.2 l DiD, które wyszły z fabryki produkcyjnej w latach 2001-2006. Katalizator ten jest bardzo symetryczny, charakterystyczną cechą są widoczne na obudowie pasiaste wyrzeźbienia oraz okrągły wylot zakończony śrubami. Jego waga wkładu wynosi, aż 2,9 kg.
Aktualną cenę za ten katalizator można zobaczyć na naszej stronie internetowej.
Aktualną cenę za ten katalizator można zobaczyć na naszej stronie internetowej.
Mitsubishi Pajero trzeciej generacji produkowany był w latach 1999-2006 pod nazwą V60 jako najnowocześniejszy, luksusowy SUV w segmencie aut terenowych.
W czasie prezentacji trzeciej generacji stało się faktem, że Mitsubishi odeszło od klasycznej formy swoich poprzednich produkcji Pajero – aut terenowych- na rzecz dużego SUVa poprzez zastosowanie niezależnego zawieszenia.
Nowe Pajero pomimo wprowadzonych innowacji cieszył się powodzeniem ze względu na ładny wygląd, nowoczesne silniki wyposażone w napęd Super Selec, a także wysoki komfort jazdy oraz pewność prowadzenia.
Pomimo wielu przeciwników nowej wersji Pajero, model ten wyznaczył pionierskie trendy, które są powielane po dzień dzisiejszy.
W czasie prezentacji trzeciej generacji stało się faktem, że Mitsubishi odeszło od klasycznej formy swoich poprzednich produkcji Pajero – aut terenowych- na rzecz dużego SUVa poprzez zastosowanie niezależnego zawieszenia.
Nowe Pajero pomimo wprowadzonych innowacji cieszył się powodzeniem ze względu na ładny wygląd, nowoczesne silniki wyposażone w napęd Super Selec, a także wysoki komfort jazdy oraz pewność prowadzenia.
Pomimo wielu przeciwników nowej wersji Pajero, model ten wyznaczył pionierskie trendy, które są powielane po dzień dzisiejszy.
Choć auto zmieniło swój pierworys to jednak samochód był sporo większy i szerszy od swoich poprzednich wersji. Miejsca dla pasażerów stały się bardziej obszerne i wygodne. Na sporą ilość miejsca nie można narzekać również w przypadku przestrzeni bagażowej. Po złożeniu siedzeń bagażnik miał pojemność aż 2050 l. Dużą zaletą pojazdu są spore okna, które zapewniają dobrą widoczność zarówno pasażerów jak i kierowcy.
Pojazd ze względu na swoje mało cenzuralne nazewnictwo w kilku krajach, posiadał też inne odmiany np. Montero, Shogun, czy Dodge Raider.
Pojazd ze względu na swoje mało cenzuralne nazewnictwo w kilku krajach, posiadał też inne odmiany np. Montero, Shogun, czy Dodge Raider.
Szeroka gama silników była dostępna w zależności od regionu w którym je sprzedawano. Najmniejszą jednostką był silnik 2,5 l turbodiesel, którego maksymalna moc sięgała 136 KM. W Polsce oferowana była wersja z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 115 i 136 KM. Kolejną popularną jednostką był silnik wysokoprężny 2.8 l o mocy od 125-140 KM. Tytułowy katalizator wykorzystywany był w sześciocylindrowym, widlastym silniku DI-D, 3.2 l o mocy 165 KM. W 2005 roku ze względu na spełnienie rygoru normy emisji spalin producent zdecydował się zmniejszyć moc o 5 KM.
Najwyższą jednostką wśród benzynowców okazał się silnik 3.8 l o mocy 234 KM.
Najwyższą jednostką wśród benzynowców okazał się silnik 3.8 l o mocy 234 KM.
Odważna koncepcja pojazdu pozwoliła osiągać niewyobrażalne sukcesy na trasie Paryż-Dakar, gdzie w przeciągu siedmiu rajdów, Pajero zwyciężyło siedmiokrotnie plusując się na szczycie tabeli. Największe osiągnięcia okazały się w latach 2001-2005, w których to pojazd zajmował co najmniej dwa razy podium. Szczytowa forma pojazdu w rajdzie nastąpiła w roku 2002, kiedy to Pajero triumfowało od pierwszego do ósmego miejsca. To dzięki tym osiągnięciom Pajero zyskało światową sławę.
Wysoka kultura techniczna oraz kreatywność projektantów pozwoliła, aby auto zyskało na komforcie przy jak najmniejszej utracie cech pojazdu terenowego.
W roku 2006 pojawiła się IV generacja modelu, która niestety w porównaniu do swych poprzednich wersji nie stała na czele wśród pojazdów terenowych.
Wysoka kultura techniczna oraz kreatywność projektantów pozwoliła, aby auto zyskało na komforcie przy jak najmniejszej utracie cech pojazdu terenowego.
W roku 2006 pojawiła się IV generacja modelu, która niestety w porównaniu do swych poprzednich wersji nie stała na czele wśród pojazdów terenowych.
W 2019 roku Mitsubishi podjęło decyzję o zakończeniu historii modelu Pajero tym samym odbierając miłośnikom bądź co bądź kultowe, prestiżowe auto.
.
Komentarze
Prześlij komentarz