Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR JE/METAL Z MITSUBISHI PAJERO---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR JE/METAL Z MITSUBISHI PAJERO

Katalizator o numerze JE/METAL znajduje swoje zastosowanie wśród pojazdów marki Mitsubishi. Jednym z modeli w których można odnaleźć ten katalizator jest Mitsubishi Pajero z silnikiem diesla o pojemności 3.2 l DiD, które wyszły z fabryki produkcyjnej w latach 2001-2006. Katalizator ten jest bardzo symetryczny, charakterystyczną cechą są widoczne na obudowie pasiaste wyrzeźbienia oraz okrągły wylot zakończony śrubami. Jego waga wkładu wynosi, aż 2,9 kg.
Aktualną cenę za ten katalizator można zobaczyć na naszej stronie internetowej.
Katalizator JE/METAL z Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Pajero trzeciej generacji produkowany był w latach 1999-2006 pod nazwą V60 jako najnowocześniejszy, luksusowy SUV w segmencie aut terenowych.
W czasie prezentacji trzeciej generacji stało się faktem, że Mitsubishi odeszło od klasycznej formy swoich poprzednich produkcji Pajero – aut terenowych- na rzecz dużego SUVa poprzez zastosowanie niezależnego zawieszenia.
Nowe Pajero pomimo wprowadzonych innowacji cieszył się powodzeniem ze względu na ładny wygląd, nowoczesne silniki wyposażone w napęd Super Selec, a także wysoki komfort jazdy oraz pewność prowadzenia.
Pomimo wielu przeciwników nowej wersji Pajero, model ten wyznaczył pionierskie trendy, które są powielane po dzień dzisiejszy.
Mitsibushi Pajero
Choć auto zmieniło swój pierworys to jednak samochód był sporo większy i szerszy od swoich poprzednich wersji. Miejsca dla pasażerów stały się bardziej obszerne i wygodne. Na sporą ilość miejsca nie można narzekać również w przypadku przestrzeni bagażowej. Po złożeniu siedzeń bagażnik miał pojemność aż 2050 l. Dużą zaletą pojazdu są spore okna, które zapewniają dobrą widoczność zarówno pasażerów jak i kierowcy.
Pojazd ze względu na swoje mało cenzuralne nazewnictwo w kilku krajach, posiadał też inne odmiany np. Montero, Shogun, czy Dodge Raider.
Mitsubishi Pajero
Szeroka gama silników była dostępna w zależności od regionu w którym je sprzedawano. Najmniejszą jednostką był silnik 2,5 l turbodiesel, którego maksymalna moc sięgała 136 KM. W Polsce oferowana była wersja z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 115 i 136 KM. Kolejną popularną jednostką był silnik wysokoprężny 2.8 l o mocy od 125-140 KM. Tytułowy katalizator wykorzystywany był w sześciocylindrowym, widlastym silniku DI-D, 3.2 l o mocy 165 KM. W 2005 roku ze względu na spełnienie rygoru normy emisji spalin producent zdecydował się zmniejszyć moc o 5 KM.
Najwyższą jednostką wśród benzynowców okazał się silnik 3.8 l o mocy 234 KM.
Odważna koncepcja pojazdu pozwoliła osiągać niewyobrażalne sukcesy na trasie Paryż-Dakar, gdzie w przeciągu siedmiu rajdów, Pajero zwyciężyło siedmiokrotnie plusując się na szczycie tabeli. Największe osiągnięcia okazały się w latach 2001-2005, w których to pojazd zajmował co najmniej dwa razy podium. Szczytowa forma pojazdu w rajdzie nastąpiła w roku 2002, kiedy to Pajero triumfowało od pierwszego do ósmego miejsca. To dzięki tym osiągnięciom Pajero zyskało światową sławę.
Wysoka kultura techniczna oraz kreatywność projektantów pozwoliła, aby auto zyskało na komforcie przy jak najmniejszej utracie cech pojazdu terenowego.
W roku 2006 pojawiła się IV generacja modelu, która niestety w porównaniu do swych poprzednich wersji nie stała na czele wśród pojazdów terenowych.
W 2019 roku Mitsubishi podjęło decyzję o zakończeniu historii modelu Pajero tym samym odbierając miłośnikom bądź co bądź kultowe, prestiżowe auto.
.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo