KATALIZATOR 96425611 Z DAEWOO LANOS
Katalizator o numerze 96425611 pochodzi z pojazdów marki Daewoo. Wyróżniającą cechą katalizatora są jego niewielkie wymiary, które stanowią ok. 25 cm długości i nie wiele mniej, bo ok. 15 cm szerokości. Waga wkładu katalizatora wynosi 0,64 kg. Spoglądając na katalizator można zauważyć jego prostokątny kształt oraz dwa połączone śrubami wyloty. Katalizator ten można spotkać w takich modelach jak Deawoo Lanos, czy też Katos z rocznika 2004 w wersji benzynowej z silnikiem 1.4. Aktualną cenę za ten model katalizatora można sprawdzić na naszej stronie internetowej.
Deawoo Lanos produkowany jest od 1997 roku. Historia produkcji modelu jest dość zawiła z powodu rozszerzania produkcji w wielu krajach świata. Początkowo produkcja pojazdu do roku 2002 powstawała w południowokorańskim koncernie Deawoo, od 1997 do 2008 roku ten sam pojazd był również produkowany przez warszawską Fabrykę Samochodów Osobowych (FOS), a od 2004 przez AwtoZAZ będący ukraińskim producentem, gdzie trudno uwierzyć, ale w tej części świata pojazd produkowany jest do dnia dzisiejszego.
Lanos stał się zastępcą popularnej Nexii, a w przypadku Polskiej wersji Poloneza, choć należy do segmentu aut klasy niższej średniej to jednak na tamte czasy nowa propozycja stała się o wiele bardziej unowocześniona oraz dopieszczona w porównaniu do swoich poprzedników.
W zależności od miejsca swojej sprzedaży Lanos był sprzedawany w kilku wersjach nadwoziowych, w Polsce początkowo można go było nabyć jako trzy i pięcio drzwiowy hatchback oraz 4 drzwiowy sedan jednak w roku 2000 w Polsce zrezygnowano z trzydrzwiowego hatchbacka.
Zakupując Deawoo Lanos można się było pochylić nad czterema możliwościami silników benzynowych: 1,5 8V o mocy 86 KM, 1,6 16V o mocy 106 KM , 1,5 16V o mocy 100 KM, oraz 1,4 o mocy 75 KM.
Pomimo niewielkiej gamy silnikowej, ta propozycja przyjęła się wśród odbiorców.
Pomimo niewielkiej gamy silnikowej, ta propozycja przyjęła się wśród odbiorców.
Oferowane jednostki napędowe okazały się być wyjątkowo trwałe i niezawodne. Dodatkowym atutem była dobra kompatybilność silników przy współpracy z jednostką napędową z gazem LPG.
Z najważniejszych informacji dotyczących danych technicznych warto uwzględnić napęd na przednie koła, komfortowe zawieszenie, a także galwanotechniczne nadwozie, które dobrze radziło sobie z ochroną przed korozją.
Samochód oferowany był również w trzech wersjach wyposażeniowych: S, SE, SX.
Pierwsza, najmniej owocna wersja nie posiadała wspomagania kierownicy, poduszki powietrznej, czy też centralnego zamka.
Za odpowiednią dopłatą można skorzystać z wersji z systemem ABS, poduszkami powietrznymi dla kierowcy oraz pasażera, wspomaganiem kierownicy, klimatyzacją manualną, czy też centralnym zamkiem.
Pierwsza, najmniej owocna wersja nie posiadała wspomagania kierownicy, poduszki powietrznej, czy też centralnego zamka.
Za odpowiednią dopłatą można skorzystać z wersji z systemem ABS, poduszkami powietrznymi dla kierowcy oraz pasażera, wspomaganiem kierownicy, klimatyzacją manualną, czy też centralnym zamkiem.
W testach zderzeniowych Euro-NCAP pojazd uzyskał trzy na cztery możliwe gwiazdki. Wersja podstawowa pojazdu wyposażona była w trzy punktowe pasy bezpieczeństwa, które mimo wszystko gwarantowały ochronę kierowcy oraz pasażerów, na większe niebezpieczeństwo był narażony jednak pieszy podczas uderzenia w pojazd.
Do największych wad pojazdu należą usterki i awarie elementów zawieszenia i sprzęgła. W obecnej chwili najtańsze modele pojazdu można nabyć za około 3000 zł.
Więcej katalizatorów z Daewoo w katalogu marki.
Komentarze
Prześlij komentarz