Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR O NUMERZE 1406803/METAL/SZTUKA Z BMW M5-Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR O NUMERZE 1406803/METAL/SZTUKA Z BMW M5

Katalizator 1406803/METAL/SZTUKA wykorzystywany jest w serii M5 BMW produkowanych w latach 1998-2003 w silnikach benzynowych o pojemności 4.4, 4.9, 5.0. Charakterystycznym dla wyglądu tego katalizatora są wyraźnie widoczne, regularne prążki. Jego długość wynosi ok. 54 cm, a szerokość to ok. 16 cm. Waga wkładu to 0,6 kg.
Aktualną cenę za ten model katalizatora można sprawdzić na naszej stronie.
1406803/METAL/SZTUKA z BMW M5
Seria BMW M5 od samego początku była wyrazem innowacji, dynamiki oraz najwyższej jakości jazdy. BMW E39 to pojazd III generacji kultowej serii BMW M5, który został zaprezentowany w 1998 roku w Genewie.
Wszechstronność pojazdu oraz jego wielozadaniowość pozwala na podróżowanie w pełnej wygodzie 5 osobowej rodziny jak również pozwala na zaspokojenie marzeń o byciu superszybkim kierowcą wyścigowym.
Model E39 M5 jest odpowiedzią BMW na konkurencyjne modele Mercedesa E55 AMG, czy też Jaguara XJR.
Początkowa produkcja BMW E39 M5 debiutowała z silnikiem benzynowym 4.0 o mocy 286 KM, jednak po wypuszczeniu na rynek konkurencyjnych modeli – BMW – zdecydowało się podkręcić sportowy model i wprowadzić silnik benzynowy V8 o pojemności 4.9 l i mocy 400 KM co sprawiało, że pojazd był mocniejszy o 50-60 KM od swoich rywali. Istotną różnicą pomiędzy konkurencyjnymi pojazdami było posiadanie zarówno napędu na tylną oś oraz posiadanie manualnej przekładni biegów, gdzie inne modele były wybrakowane w jedno lub drugie.
Wprowadzenie nowej wersji silnikowej sprawiło, że auto spokojnie mogło stanąć w szeregu z takimi modelami sportowymi jak choćby Porsche 911.
Sportowa wersja 4.9 pozwalała na rozpędzenie samochodu w czasie 5,3 s do 100 km/h.
Za sprawą umowy pomiędzy niemieckimi koncernami motoryzacyjnymi najwyższą prędkość jaką można było uzyskać w tytułowym modelu to 250 km/h jednak po usunięciu blokady pojazd ten bez problemu jest w stanie osiągnąć na liczniku prędkość 300 km/h.
Wraz z liftingiem silnikowym pojawiła się nowa jednostka napędowa 4.4 l o pierwotnej mocy 286 KM,  nowa wersja pozwalała na osiągnięcie lepszego momentu obrotowego, a także na zniwelowanie problemów dotyczących dużego zużycia paliwa oraz brak uszkodzeń górnej części cylindrów spowodowanych tankowaniem paliwa zawierającego zbyt dużą ilość siarki.
Na pierwszy rzut oka E39 M5 jest elegancką limuzyną i nie przypomina sportowego auta, który posiada wyżej opisane możliwości.
Podróż sedanem BMW jest sportowe, żywe, pewne siebie. Sportowego wyglądu limuzynie nadaje sztywniejszy i mocniejszy design, a także wzmocnione nadwozie i niskie zawieszenie.
Mocno wystylizowany przedni zderzak, poszerzone progi, dwie podwójne końcówki wydechu oraz mały znaczek „M” na tylnej klapie są cechami nadający niepowtarzalnego wyglądu i charakteru pojazdu.
W podstawowym wyposażeniu wnętrza znajdziemy wszystko to, co powinno być zawarte w samochodzie wysokiej klasy.
Automatyczna klimatyzacja, sześć poduszek powietrznych, komputer pokładowy, centralny zamek, elektrycznie regulowane boczne lusterka, immobilizer, system kontroli trakcji, ogrzewanie przednich foteli, wspomaganie układu kierowniczego.
Bez dwóch zdań trzeba przyznać, że BMW E39 M5 jest modelem dla kierowców o mocnym charakterze. Tak wysoce uzbrojony sedan bez wątpienia usytuował się w czołówce wysokiej klasy sportowych samochodów. Wygląd pojazdu jest ponadczasowy, majestatyczny i przede wszystkim nie spotykany wśród innych modeli.
Ciekawostką jest, że E39 jest to pierwsze BMW z oznaczeniem M, które dostało V8 z fabryki.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo