Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 7657421 Z FIATA TIPO---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 7657421 Z FIATA TIPO

Katalizator o numerze 7657421 pochodzący z modeli aut marki Fiat wyróżnia nietypowa, spłaszczona obudowa składająca się z dwóch przeciwległych wylotów z zakończeniami w formie rombu oraz prostokąta. Na zewnątrz obudowy znajdują się prążkowane wypustki, a także mocno spłaszczony obwód wokół katalizatora nadający mu charakterystycznego wyglądu. Jego długość szacuje się na ok. 57 cm, a szerokość na ok. 23 cm. Katalizator ten jest obecny w modelach Fiat Tipo oraz Lancia Dedra z silnikami benzynowymi 1.8 i 2.0 w latach produkcyjnych 1988-1999. Aktualną cenę za ten model katalizatora można zobaczyć odwiedzając nasz cennik.
Katalizator 7657421 z Fiata Tipo
Fiat Tipo, źródło: Internet
Fiat Tipo to samochód kompaktowy należący do segmentu C, który został wyprodukowany przez włoski koncern motoryzacyjny Fiat w latach 1988-1995. Reaktywacja modelu nastąpiła ponownie w roku 2015.  Początkowy projekt Tipo stał się zastępcą dla modeli Ritmo.
Włoski samochód powstała na zupełnie nowej platformie podłogowej, która jeszcze przez długi okres cieszyła się powodzeniem wykorzystując ją w takich modelach jak np. Fiat Tempra, Coupe, Bravo, Stilo, Siena, Alfa Romeo 155, Lancia Delta II oraz Lancia Dedra. Fenomenalna płyta podłogowa oraz nadwozie pojazdu stworzone przez Ercole Spada ze studia I.DE.A. zostały docenione na tyle, by uzyskać tytuł europejskiego „Samochodu Roku 1989” (European Car of the Year ), a także Samochodu Roku w Irlandii (Semperit Irish Car of the Year).
Największa popularność samochodu docierała jednak do Brazylii, gdzie tam  stał się najlepiej sprzedającym pojazdem. Z tego powodu właśnie w roku 1995 w Brazylii powstała fabryka produkcyjna tego modelu. Turcja również była państwem w którym podjęto się produkcji pojazdu jednak warto wiedzieć, że w pojazdach produkowanych w tym kraju można spodziewać się braku katalizatora samochodowego. Produkcja pojazdu w tym kraju trwała do 2000 roku.
Fiat Tipo, źródło: Internet
Wyróżniającym  dla modelu okazały się mocno kanciaste i wyrazista linie karoserii nadające pudełkowy design pojazdu. Pomimo niewielkich wymiarów zewnętrznych wnętrze samochodu cieszy się sporym jak na ten typ pojazdu miejscem na co wskazuje bagażnik o pojemności 350 l.
Prosta budowa Tipo szła w parze z mało bogatym wyposażeniem, a także ceną rynkową. W przypadku tego pojazdu producent zdecydowanie postawił na ilość, nie na jakość. Uznaniem wśród pojazdu może się cieszyć wyżej wymieniona płyta podłogowa, a także ocynkowane nadwozie dające gwarancję zabezpieczenia pojazdu przed korozją.
Do jednostek silnikowych pojazdu należały przede wszystkim benzynowce o mocy od 58 KM do 148 KM, diesel oferowany był z silnikiem 1.7, a jednostka 1.9 można było spotkać zarówno w diesel jak i w turbodiesel.
W 1990 roku oferta sprzedażowa modelu została poszerzona o wersję Kombi oraz Sedan, którym została nadana nazwa modelu Fiat Tempra.
W 1993 roku pojazd poddano lekkiemu faceliftingowi w którym zagościła nowa, trzydrzwiowa wersja samochodu, a także udoskonalone wnętrze Tipo. Z zewnątrz poprawiono chłodnicę i reflektory nadając im nieco odmieniony wizerunek. Ulepszeniu poddano również elementy karoserii, poduszek powietrznych oraz boczne zderzaki.
W 1995 roku nastąpił koniec produkcji tego pojazdu we Włoszech, w 1997 roku również w Brazylii.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty