Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR KAT005/1061451 Z ROVERA 75---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR KAT005/1061451 Z ROVERA 75

Katalizator o numerze KAT005/1061451 charakteryzuje mocno owalny kształt zakończony dwoma przeciwległymi wypustami. Jego długość wynosi 34 cm długości i 14 cm wysokości. Model tego katalizatora można spotkać w samochodzie Rover 75 Tourer w latach produkcyjnych po 2004 roku z silnikiem 2.0 CDTI. Aktualną cenę za ten model katalizatora można zobaczyć wchodząc na naszą stronę.
Katalizator o numerze KAT005/1061451 z Rovera 75
Rover 75 po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Birmingham w 1998 roku, jednak do sprzedaży trafił dopiero 17.06.1999 roku.
Historia produkcyjna Rovera 75 jest dość zawiła i splata wokół siebie kilka innych modeli. Pod kierunkiem Richarda Wolleya powstały trzy projekty modeli o nazwach Flagship, Erica oraz 75, który jako jedyny rozwinął się na dobre, aż do 2005 roku, gdzie przez wszystkie lata był bardzo dobrze przyjęty, a takie uznany za najlepszy model marki Rover.
Rover 75

Rover 75, wnętrze
Pierwszym pomysłem producenta było stworzenie ponownego modelu Rover 600, jednak po przejęciu marki przez BMW podjęto decyzję, że na podstawie 600 powstanie całkowicie nowy model.
Samochód bardzo szybko zyskał popularność ze względu na swoje stylistykę oraz kompatybilność projektu. Rover za swój oryginalny design otrzymał wiele nagród w tym za „Najpiękniejszy Samochód”.
Na początki 2001 roku na rynek wprowadzono wersję kombi nazwaną Tourer. Trzeba przyznać, że ciekawym i mało spotykanym jest pojazd osobowy posiadający homologację auta ciężarowego tym samym posiadający możliwość rejestrowania jako ciężarowe.
Stylistyka pojazdu nawiązuje do brytyjskiej elegancji i stylu. Jego luksusowy charakter podkreślają chromowane ozdoby nadwozia. Auto wyrażało się oryginalnym stylem poprzez dwubryłowe nadwozie, które nieco odebrało lekkości pojazdu, a jednocześnie zachowując okazałą formę za sprawą wyprofilowania szlachetnej linii na tylnej części nadwozia.
Rover 75
Rover 75 Tourer oferowany jest w szerokiej gamie silników. Najsłabszą jednostką pojazdu jest silnik 1.8 o mocy 120 KM. Mocniejszym akcentem jest turbodoładowana wersja tego silnika o mocy 150 KM, który przyniósł ogromne korzyści dla kierowców, którzy nabywając ten model przyczynili się do przedostawania mniejszej emisji spalin, jak również oszczędnościom własnych finansów. Turbodiesle pojawiają się z silnikiem 2.0 CDT o mocy 116 KM oraz CDTi o mocy 131 KM.
Wyposażenie pojazdu jest równie luksusowe jak jej wygląd. Do podstawowego należą cztery poduszki powietrzne, ABS, EBD, klimatyzacja, elektrycznie regulowane boczne szyby i lusterka. W wersji poszerzonej można zakupić pojazd wraz ze skórzaną tapicerką, nawigacją satelitarną czy też samopoziomującym zawieszeniem.
Dostosowują się do potrzeb klienta producent stworzył program „Monogram” dzięki któremu kupujący otrzymał możliwość zamówienia pojazdu wybierając wśród szerokiej gamy kolorów.
Auto zakończyło swoją produkcję w 2005 roku oferując brytyjskiej marce, aż ¾ zysku pochodzącej właśnie ze sprzedaży tytułowego modelu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo

KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO---DS AUTO CHRZANÓW

  https://katalizatorychrzanow.pl/cennik/ KATALIZATOR KT6029/A9404900114/ZGS002 Z MERCEDESA VITO Katalizatory z oznaczeniem  KT6029/A9404900114/ZGS002   należą do katalogu marki Mercedes. Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg. Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w  CATALogu   – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego  Partnera DS AUTO . Katalizator KT6029/A9404900114/ZGS002 z Mercedesa Vito Katalizator montowano w modelu  Mercedes Benz Vito  w wersji 2.2 CDI. Mercedes Vito, źródło: internet Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również  w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argenty