Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATOR 778AA/115220531000 Z CHRYSLERA 300C---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATOR 778AA/115220531000 Z CHRYSLERA 300C

Katalizator o numerze 778AA/115220531000 stosowane są do pojazdów amerykańskiej marki Chrysler. Charakterystycznym dla tego katalizatora jest jego niesymetryczny kształt z dwoma przeciwległymi, ułożonym pod różnymi kątami wyloty. Jego długość wynosi około 60 cm, a modelem pojazdu w którym można znaleźć ten katalizator jest Chrysler 300C pierwszej generacji w wersji benzynowej 2.7 l w latach produkcyjnych 2004-2011. Aktualną cenę za ten katalizator można zobaczyć wchodząc na naszą stronę.
Katalizator 778AA/115220531000 z Chryslera 300C
Chrysler 300C pierwszej generacji pojawił się w sprzedaży w Styczniu 2004 roku jako następca wycofanych z produkcji modelów 300M oraz Concorde. Pojazd ten klasyfikowany jest w segmencie E klasy średniej.
Chrysler 300C, źródło: Internet
Nieprzeciętna wizualizacja pojazdu na styl retro nawiązuje do projektu Chrysler 300C produkowanej w latach ‘50 i ‘60. Niezwykle wyszukany design powoduje sytuacje w których samochód jest klasyfikowany w segmencie F tzw. aut luksusowych. Za sprawą nietypowej stylizacji samochód nie tylko staje na pograniczu klas, ale również stał się zdobywcą wielu prestiżowych nagród w tym otrzymał tytuł „North American Car of the Year” w roku 2005, a także dwukrotnie znalazł się na liście 10 najlepszych pojazdów magazynu Car&Drriver.
Masywne proporcje pojazdu przekładające się na cieszący się popularnością styl retro wyróżnia rozbudowane nakola oraz nisko poprowadzona linia okien, a także licznie wstawione kanty w sylwetce nadwozia.
Chrysler 300C, źródło: Internet
Model Chrysler 300C został stworzony na płycie podłogowej od Chrysler LX, która była również wykorzystywana w modelu Dogde Magnum oraz Dogde Charger.
Oferta sprzedażowa modelu stawiała na dwa typy nadwozia, które były dostępne jako 4 drzwiowe Sedany, 5 drzwiowe Kombi, a także jedną usportowioną wersję pojazdu o nazwie SRT8 z silnikiem o mocy 425 KM.
Propozycja oraz gama silników w wersji benzynowej rozpoczyna się od V6 o mocy 193 KM do V8 o mocy 631 KM. W roku 2006 roku wprowadzono do produkcji wersję silnikową Diesel o mocy 218 KM.
Do najważniejszych cech technicznych należy przede wszystkim zastosowanie napędu na cztery koła z możliwością napędzania na oś tylną, a także oferta dostępności pojazdu tylko i wyłącznie w wersji 4 i 5 biegowej w automacie. Zawieszenie w pojeździe wykorzystuje układ z kolumnami Mac Phersona.
W 2007 roku samochód produkowany na rynku Amerykańskim przeszedł facelifting podczas którego zmieniono wygląd przednich reflektorów oraz wkłady tylnych lamp dopasowując się do początkowej wersji pojazdu dostępnej na rynku Europejskim w 2004 roku.
W 2011 roku pojawiła się druga generacja pojazdu pod produkcją koncernu Fiat Chrysler Automobiles, a wraz z nią zmiana nazewnictwa pojazdu w krajach europejskich na Lancia Thema.
Do pojazdów konkurencyjnych należą Audi A6, Jaguar XF, BMW serii 5 oraz Mercedes klasy E.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo