Przejdź do głównej zawartości

KATALIZATORY 2S71-5E211-DA I 4S71-5E212-CA/1417612 Z FORDA MONDEO MKIII---Partnerzy DS AUTO & Unimetal Recycling

KATALIZATORY 2S71-5E211-DA I 4S71-5E212-CA/1417612 Z FORDA MONDEO MKIII

Katalizator o numerze 2S71-5E211-DA cechuje owalna obudowa zakończona dwoma symetrycznymi wylotami w kształcie trapezu. Waga wkładu tego katalizatora wynosi 1,19 kg, a jego wymiary szacuje się na ok. 37 cm długości i 18 cm szerokości.
Katalizator o numerze 2S71-5E211-DA z Forda Mondeo MK III
Katalizator o numerze 4S71-5E212-CA/1417612 charakteryzuje podłużna obudowa zakończona ozdobną, karbowaną nakładką. Wyloty katalizatora umieszczone są naprzeciw siebie. Jego waga wkładu wynosi 0,929 kg, a wielkość to ok. 42 cm długości i 19 cm szerokości.
Katalizator 4S71-5E212-CA/1417612 z Forda Mondeo MK III
Oba modele swoje zastosowanie mają w pojazdach marki FORD, szczególnie można je znaleźć w modelu Mondeo III z silnikiem diesel 2.0 z czego pierwszy katalizator produkowany był do modelu MK3  z roku 2003, a drugi katalizator z roku produkcyjnego 2001. Aktualną cenę za te katalizatory można uzyskać kontaktując się z wybranym punktem skupu.
Ford Mondeo MK III został wprowadzony na rynek w roku 2000 jako trzecia generacja pojazdu. Największymi atutami pojazdu stały się bezpieczeństwo podróży, lepsza jakość materiałów, a tym samym lepiej wyglądający od swego poprzednika pojazd.
W czasie tej generacji producent zdecydował się na większy rozstaw osi dzięki czemu pozwoliło to na uzyskanie większej przestrzeni wewnętrznej, co również wpłynęło na bardziej komfortowe podróżowanie pasażerów. Zwiększona przestrzeń miała dodatkowy atut, którym stał się duży, 500 litrowy bagażnik (wersja hatchback).
Wnętrze pojazdu zostało zaprojektowane na wzór ekskluzywnych, niemieckich marek takich jak Volkswagen czy BMW.
Ford Mondeo od samego początku stawiał na bezpieczeństwo, dlatego też nie mogło być inaczej w przypadku trzeciej generacji. MK III był jednym z pierwszych pojazdów, który został wyposażony w inteligentny system ochrony Forda. System ten wykorzystuje wiele czujników rozmieszczonych wokół samochodu, które informują i zabezpieczają przed kolizją. Kolejnym zastosowanym zabezpieczeniem były napinacze przednie do pasów bezpieczeństwa, ograniczenia obciążenia, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz boczne poduszki powietrzne nadwozia i głowy. Na tylnym siedzeniu znajdowały się trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. W testach bezpieczeństwa Euro NCAP MK III uzyskał cztery gwiazdki, co w stosunku do swojego poprzednika stanowi znaczną poprawę.
Największą popularnością jeśli chodzi o silniki cieszyły się benzynowe. Silnik Duratec o pojemności
1.8 l generował moc 125 KM, silnik 2.0 posiadał moc 145 KM. Silniki wysokoprężne posiadały jednostki 2.0 TDCi o mocy 115 i 130 KM. To właśnie ten silnik pozwolił zminimalizować emisję spalin w porównaniu do swoich wersji benzynowych.
Wyposażenie pojazdu obejmowało tempomat, klimatyzację, radio, odtwarzacz CD z 4 głośnikami i systemem audio Sony, nawigację satelitarną, wspomaganie kierownicy, wielofunkcyjny komputer pokładowy, reflektory halogenowe, elektryczne szyby, elektryczne lusterka boczne i podgrzewaną przednią szybę. Dodatkowym wyposażeniem było natomiast podgrzewane tylne siedzenia, automatyczne reflektory i wycieraczki z czujnikiem deszczu.
Usportowiona wersja pojazdu o nazwie MK III ST 220 wyposażony był w 3.0 litrową V6 o mocy 226 KM. Ten silnik pozwolił na rozpęd do 62 km/h zaledwie w 7,6 sekundy. Wygląd pojazdu również był zadowalający dzięki odpowiednio dobranemu nadwozi ST, który obejmuje sportową kratkę. We wnętrzu pojazdu pojawia się obicie ze skóry, system ABS, elektroniczna kontrola stabilności, elektrycznie regulowane fotele, czy też sześciopłytową zmieniarką CD.
Mondeo bez wątpienia kojarzy się z płynnością prowadzenia pojazdu i komfortową jazdą. Niestety model jednak nie uzyskał oczekiwanych wyników sprzedażowych ze względu na dużą konkurencję. Ostatecznie produkcja Mondeo III zakończyła się w 2007 rok

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY-Accord,Civic

TAJEMNICE KATALIZATORÓW Z HONDY Dwa z pozoru identyczne  katalizatory . Ta sama marka, ta sama długość od kryzy do kryzy i ten sam kolor pokrywy. Spłaszczone brzegi w obu wypadkach i paski, które ciągną się w poprzek na całej długości. Odznaczające się wgłębienie  dzielące na dwie części. Różnica w średnicy nie jest na tyle duża, by móc rozpoznać konkretny model, mając przed oczami wyłącznie jeden egzemplarz. Dwa łudząco podobne do siebie modele katalizatorów Dwa różne modele katalizatorów w Hondy To co je najbardziej odróżnia to cena. Tu różnica jest mocno zauważalna dla naszej kieszeni, jeśli chcemy udać się do  skupu  i spieniężyć nieprzydatny już w naszym aucie katalizator. Dziś podpowiemy jak je rozróżnić i jaka jest wartość poszczególnych modeli przedstawionych na zdjęciu powyżej. Pierwszy katalizator to znany zapewne fanom motoryzacji, którzy śledzą naszą stronę i fanpage, numer  3+4/paski+sonda , który znalazł się na zaszczytnej liście  TOP10 najdroższych kataliz

KATALIZATOR 46435411 Z FIATA PALIO-Katalizatory Chrzanow

https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator-46435411-z-fiata-palio/ Katalizator o numerze  46435411   charakteryzuje lekko pochyły, paskowaty kształt.  Jego wielkość to około 48 cm długości oraz 16 cm szerokości. Ten model katalizatora jest wykorzystywany do modelu  Fiat  Palio Weekend w latach produkcyjnych 1996-2019. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić na naszej stronie. Katalizator 46435411 z Fiata Palio Fiat Palio Weekend jest jednym z czterech pojazdów stworzonych w ramach projektu 178 przez południowoamerykańską filię Fiata. Projekt ten polegał na stworzeniu rodziny aut o segmencie B. Wspólną cechą pojazdów jest jedynie zmodernizowana płyta podłogowa pochodząca od poprzednika  Fiata Uno . Zamysłem producenta odnośnie tego projektu było stworzenie grupy pojazdów, które wyróżniałby typ nadwozia dostosowując się do potrzeb konsumenta. Z tego powodu każdy model ma swoją własną wyróżniającą się nazwę. Fiat Palio Weekend rozpoczął swoją produkcję w roku 1996. Począt

TOP 10 NAJDROŻSZYCH KATALIZATORÓW W 2018 ROKU

Poniżej przedstawiamy ranking dziesięciu najdroższych katalizatorów 2018 roku. Każdy z nich pochodzi z naszego katalogu, a aktualne ceny znajdziecie Państwo z łatwością w naszym  cennik katalizatorów . Ceny te na chwilę obecną mogą się różnić. Wahania takie są naturalne i wynikają ze zmian aktualnych cen metali szlachetnych na rynku (Platyny, Palladu oraz Rodu, które zawarte są w katalizatorach) oraz kursów walut (tutaj największą wagę mają notowania dolara, w którym określa się cenę uncji). Obiektywna wartość katalizatorów uzależniona jest od zawartości cennych metali szlachetnych, które w procesie recyklingu odzyskiwane są do ponownego wykorzystania. Poniżej najdroższe katalizatory oraz auta, z którymi są one kompatybilne. 1. BMW –  1432066 – 3973 ZŁ BMW e36 compact  – Wejście modelu e36 w 1990 roku było przełomowym wydarzeniem dla marki BMW. Oznaczało odejście od klasyki w kierunku bardziej nowoczesnego klimatu, który rozwijano w późniejszych liniach. Samochód mo